Tilburg,
november

Verenigingshok RAAK

Wat gebeurt er in de honderden verschillende lokalen en ruimtes van een campus? In deze rubriek worden de krochten van Fontys opgezocht, worden deuren die normaal gesloten blijven geopend en vertellen zowel medewerkers als studenten wat zij in een bepaalde ruimte aan het doen zijn.

Boilerplate

Wie: Teun de Jager
Wat: Voorzitter studievereniging RAAK
Waar: Verenigingshok RAAK, Fontys Journalistiek

“Welkom in onze ruimte, waar we gezellig kunnen samenzitten, chillen, vrienden kunnen maken en af en toe ook werken. Niet alleen leden van de studievereniging zijn hier welkom. Iedere student van de opleiding Journalistiek mag hier binnenlopen. Kom vooral dus een keer langs om nieuwe vrienden te maken.

Als studievereniging organiseren we verschillende activiteiten en feesten voor alle studenten Journalistiek. Zo hebben we morgen een Halloweenfeest waar we allemaal verkleed naartoe gaan en komen er ook nog een wintergala, lentekriebels- en carnavalsfeest aan. Qua activiteiten hebben we het beerpongtoernooi al gehad, maar staan een talentenshow, pubquiz, nieuwjaarsborrel, voetbaltoernooi en Crazy 88 ook nog op de planning.

Ook een RAAKreis en SpRAAKwater, een soort College Tour over de journalistiek, maken deel uit van ons programma. Ik ben voorzitter van RAAK dit jaar. Daar gaan helaas geen studiepunten mee gepaard, maar ik doe dit vooral omdat ik dit heel leuk vind.” [Noëlle van den Berg]

Reageren kan hieronder. Eenmaal gepubliceerde reacties worden niet verwijderd