november

Skillslab echografie

Wat gebeurt er in de honderden verschillende lokalen en ruimtes van een campus? In deze rubriek worden de krochten van Fontys opgezocht, worden deuren die normaal gesloten blijven geopend en vertellen zowel medewerkers als studenten wat zij in een bepaalde ruimte aan het doen zijn.

Boilerplate

Wie: Hamza Ben Abderrahmane
Wat: skillslabbeheerder
Waar: Fontys Paramedisch

“Wat een skillslabbeheerder doet? Binnen Fontys Paramedisch hebben we verschillende lokalen ingericht met medische apparatuur waarmee studenten kunnen oefenen. Ik beheer de skillslabs van de opleidingen Fysiotherapie en Medisch Beeldvormende en Radiotherapeutische Technieken (BMRT). Ook ben ik IT-contactpersoon.

Met de verhuizing naar campus Rachelsmolen vorige week hebben we veel nieuwe apparatuur aangeschaft. Dat moet ook wel, studenten moeten hun opgedane kennis meteen kunnen toepassen in het werkveld. Sommige apparaten zijn zelfs nieuwer dan waarmee ze in ziekenhuizen werken.

Ik onderhoud de medische apparatuur en de software en verhelp storingen. Ik kan bijna alles oplossen. Daarvoor volg ik intensieve cursussen. Aan de oude apparatuur had ik best veel werk, nu gaat het al twee weken goed. Alhoewel, ik ben de hele ochtend bezig geweest met het verhelpen van een netwerkprobleem in het skillslab echografie. Inmiddels is het probleem opgelost.

Ik zit bij Fontys in een warm bad. Vanmiddag nog heb ik met collega’s geluncht om mijn 25ste dienstjaar te vieren, maar eigenlijk zijn het er al 27. Ik krijg veel waardering van mijn collega’s en het bestuur.” [Marieke Verbiesen]

Reageren kan hieronder. Eenmaal gepubliceerde reacties worden niet verwijderd

Els Hendriksen
2023
Jij verdient ALLE lof!!!! super fijne en behulpzame collega! beter kun je niet treffen!!!!
Gijs van Engelen
2023
Hey Hamza, het is lang geleden dat we elkaar hebben gezien en gesproken maar super leuk om dit stukje over jou te lezen. Mooi om te zien dat het goed met je gaat. Veel groetjes, Gijs
Giljaam Pas
2023
Je bent van enorm toegevoegde waarde Hamza, dank voor je niet aflatende support!
Angela Aprea
2023
Een betere skillslabbeheerder hadden we ons niet kunnen wensen, dus die dienstjaren zullen wel toe blijven nemen. Blij dat je er bent Hamza!
Tinka van Bokhoven
2023
Je bent een topper! Een grote dankjewel voor al jouw hulp Hamza!