Tilburg,
maart

De receptie

Wat gebeurt er in de honderden verschillende lokalen en ruimtes van een campus? In deze rubriek worden de krochten van Fontys opgezocht, worden deuren die normaal gesloten blijven geopend en vertellen zowel medewerkers als studenten wat zij in een bepaalde ruimte aan het doen zijn.

Boilerplate

Wie: Katelijn Busser
Wat: Receptioniste
Waar: Informatiepunt P4, Fontys Stappegoor

“Ik zit voornamelijk bij de receptie zoals nu, maar ik werk ook voor Team Inschrijvingen. Daar schrijf ik alle studenten in die zich hier aanmelden bij gebouw P4, voor Fontys Marketing & Communicatie. Dat heette eerste de Economische Hogeschool Tilburg, maar we zijn van naam gewijzigd zoals je misschien wel weet.

Als lid van Team Inschrijvingen handel ik ook de aanvragen en inschrijvingen van buitenlandse studenten af. Dat geldt ook voor de studenten die zich hier een keer per jaar voor één semester melden. Die moeten natuurlijk ook ingeschreven worden.

Verder onderhoud ik in mijn rol als receptioniste contacten met leveranciers en bestel ik verschillende dingen zoals boeken en relatiegeschenken. Ik doe hier dus eigenlijk best veel, zowel als receptioniste als lid van het inschrijfteam. En dat al ruim tien jaar.” [Noëlle van den Berg]