Tilburg,

Educational Support

Wat gebeurt er in de honderden verschillende lokalen en ruimtes van een campus? In deze rubriek worden de krochten van Fontys opgezocht, worden deuren die normaal gesloten blijven geopend en vertellen zowel medewerkers als studenten wat zij in een bepaalde ruimte aan het doen zijn.

Boilerplate

Wie: Petra Batenburg
Wat: Educational Support
Waar: Fontys Hogeschool voor de Kunsten in Tilburg

Logo wat doe jij hier"Dit is de ruimte van secretariële ondersteuning. Wij doen hier alles op het gebied van ondersteuning van het onderwijs. Dat varieert van hotel- en cateringaanvragen tot het ondersteunen van instituten. Als iemand iets nodig heeft, zorgen wij daarvoor.

Sommige collega's zorgen voor managementondersteuning en doen dat heel gericht voor een opleiding. Ze doen wat werkzaamheden en krijgen daar uren voor in hun contract. Maar wij doen bij de secretariële ondersteuning dingen die we voor álle opleidingen kunnen doen.

Om een voorbeeldje te noemen: vandaag is er een bijeenkomst van mensen van de Jacques de Leeuw-prijs, die elk jaar wordt uitgereikt aan een student van een docentenopleiding en een student van een uitvoerende opleiding van Fontys Hogeschool voor de Kunsten. Ze komen hier vergaderen en willen dan koffie, blijven ook lunchen. Degene die de bijeenkomst regelt, stuurt een aanvraag naar Educational Support en zegt wat er nodig is. Wij regelen dat." [Karen Luiken]

Reageren kan hieronder. Eenmaal gepubliceerde reacties worden niet verwijderd