januari

Wat doe jij hier: de voorraadkamer

Wat gebeurt er in de honderden verschillende lokalen en ruimtes van een campus? In deze rubriek worden de krochten van Fontys opgezocht, worden deuren die normaal gesloten blijven geopend en vertellen zowel medewerkers als studenten wat zij in een bepaalde ruimte aan het doen zijn.

Boilerplate

Wie: Daniëlle
Wat: kantinemedewerkster
Waar: de voorraadkamer van de kantine op campus Rachelsmolen

“Ik ben lege bierkratten op elkaar aan het stapelen. Er wordt hier veel bier gedronken tijdens feestjes, zowel door studenten als medewerkers. Bijna elke dag is er wel iets te doen. De ene keer een groot evenement, de andere keer een borrel. De laatste was gisterenavond in het café op de campus.

Naast bier staan hier ook heel veel andere voorraden. Er komt zo'n beetje elke dag wel een nieuwe levering binnen. Met brood, beleg, drinken, nootjes, hapjes. Alles wat je in de kantine vindt, moet dagvers zijn. Daar zorgen wij voor. In mijn geval al anderhalf jaar. Ik ben hier in oktober 2020 begonnen.” [Karen Luiken]