Venlo,
mei
2023

Wat doe jij hier: de copyshop

Wat gebeurt er in de honderden verschillende lokalen en ruimtes van een campus? In deze rubriek worden de krochten van Fontys opgezocht, worden deuren die normaal gesloten blijven geopend en vertellen zowel medewerkers als studenten wat zij in een bepaalde ruimte aan het doen zijn.

Boilerplate

Wie: Esther van Wijlick
Wat: Copyshop
Waar: Fontys locatie Venlo

“Een mooie ruimte hè? In deze coyshop help ik iedereen die ook maar iets te maken heeft met kopiëren, het maken van posters en banners of het printen op plexiglas en metaal. Dat doe ik vanuit mijn werkgever Canon. Of het nodig is dat wij er zijn terwijl iedereen kan printen? Jazeker. Want ook al kun je tegenwoordig heel veel zelf doen en op internet vinden, wij vinden vanuit Canon direct een passende oplossing voor de printvragen van iedereen die hier binnenloopt.

Producten van de copyshop in VenloIn Venlo zijn er veel mensen die gebruikmaken van onze diensten. Je krijgt wanneer je hier binnenloopt niet alleen veel en aanvullende informatie, maar ik kan ook met je meedenken met wat jíj eigenlijk aan het doen bent. Of dat nu gaat om het printen van een krant of een collage, er zijn meerdere dingen mogelijk dan waar iemand zonder verstand van copy aan denkt.

We zijn er voor het hele instituut in Venlo, maar helpen ook mee wat betreft persoonlijke opdrachten van docenten en studenten. Denk daarbij aan het klaarleggen van tentamens, het in orde hebben van promotiemateriaal of het ontwerpen van persoonlijke boodschappen geprint op plexiglas. Ook als je last minute nog iets nodig hebt, staat de copyshop altijd voor je klaar. Binnen Fontys doe ik dat al vanaf 2016, en ik hoop dat ik nog vele jaren de mensen hier kan helpen.” [Noëlle van den Berg]

Reageren kan hieronder. Eenmaal gepubliceerde reacties worden niet verwijderd

Wilmi Lamberts
May
2023
Ik kan bovenstaande alleen maar van ganser harte onderstrepen. Esther is heel behulpzaam, komt met goede ideeën, denkt bij iedere opdracht met je mee en levert prachtig werk af. En dat niet alleen voor alle werk-gerelateerde printopdrachten, maar ook voor privé printwerk. Zoveel mogelijkheden als de Copyshop in Venlo biedt op het gebied van printen, je staat er echt van te kijken. Een dikke pluim voor Esther.