december
2021

Vul in: wat was de beste serie van 2021?

Het einde van 2021 nadert. Bron wil graag een traditie starten: waar keken studenten en medewerkers van Fontys naar afgelopen jaar? Welke serie en welke film vond jij de beste? En wat was het beste boek dat dit jaar verscheen?

Weer een jaar dat in het teken stond van corona en waarin studenten en medewerkers van Fontys in meer of mindere mate aan huis gebonden waren. En wat deden we dan thuis, buiten werken en studeren? Juist: series en films kijken dus en/of een fijn boek lezen.

Reden voor Bron om een ouderwets eindejaarslijstje op te zetten. Waar gaat jouw stem naar uit? James Bond en een Marvel-serie? Iets Nederlands kan ook, zoals De Veroordeling en Mocromaffia. Of toch wat meer drama: The Father en Maid?

En heb jij het laatste deel van Lucinda Riley's zeven zussen verslonden of was je helemaal weg van de Sneakers van Socrates? Vergeet ook de thriller Verdwenen niet, van 'onze' Ingrid Oonincx (tussen het werken voor Fontys door produceerde zij inmiddels al een heel oeuvre).

Of misschien kun jij je helemaal niet vinden in de suggesties van onze enquête. Dat kan: dan vul je lekker je eigen titels in.

Doe mee aan de enquête, deel hem vooral ook met je collega's en medestudenten. Op donderdag 23 december publiceren we de uitslag.

Ga via deze link naar onze enquête.

joost
2021
Undercover op netflix met Frank Lammers, prachtige serie!
Liane
2021
Sweet Tooth en Shadow and Bone waren erg mooi. Nog niet gezien? Kruip onder een dekentje tijdens de kerstvakantie en bingen maar!
Roos
2021
Loki! Beste Marvel serie tot nu toe!
Chris
2021
BuZa! Sowieso BuZa! Voor iedereen die overweegt de stap naar de politiek te maken, een absolute aanrader om te kijken. Weliswaar uitvergroot, maar je krijgt echt een interessante inkijk in hoe een en ander werkt.