september

Karin Bloemen te gast in laatste Denk Groter Debat

Zangeres, cabaretier en actrice Karin Bloemen is 11 oktober te gast in het laatste Denk Groter Debat van Fontys. Studenten en andere bezoekers kunnen haar dan vragen stellen.

Van Bloemen verscheen in 2019 het boek Mijn ware verhaal, dat gaat over haar jeugd vol misbruik en geweld. Over haar jeugd is ook een film gemaakt. Die kunnen studenten en medewerkers zien op de Fontys-locatie Theodoor Fliednerstraat. Precieze tijden zijn nog niet bekend.

Eigenlijk zou Bloemen al maart vorig jaar te gast zijn, maar door de coronamaatregelen van toen, kon dat niet doorgaan. Dit Denk Groter Debat is overigens het laatste dat Fontys onder deze naam houdt. De slogan Denk Groter is recent ingeruild voor Fontys for Society.

College Tour
In de Denk Groter Debatten, die qua vorm lijken op Twan Huys’ College Tour, ontving Fontys afgelopen jaren bekende mensen uit politiek, sport, entertainment en wetenschap.

Eerder waren onder andere Peter R. de Vries, Mark Rutte, Prinses Laurentien, André Kuipers, Guus Hiddink, en Paul de Leeuw te gast. De debatten worden opgenomen en uitgezonden door Omroep Brabant.

Gratis
Het evenement vindt plaats in het Parktheater en begint om 14.30 uur. Het is gratis toegankelijk voor studenten, medewerkers en andere geïnteresseerden, maar vooraf inschrijven en een coronatoegangsbewijs zijn verplicht. [Petra Merkx]

Kijk voor meer informatie en inschrijven op de website van Fontys.