november

Fontys Venlo wint Gouden CateRing voor beste locatie

Het zijn de Televizierringen onder de medewerkers in de catering: de Gouden CateRingen. Het team van Fontys Venlo nam één van de hoofdprijzen mee naar huis en mag zich een jaar lang de ‘Beste locatie’ van Nederland noemen.

De Gouden CateRingen maken deel uit van De Week van de Catering, waarin medewerkers op verschillende manieren in het zonnetje gezet worden. De uitreiking van de ringen, in de categorieën ‘Leukste team’, ‘Beste locatie’ en ‘Leukste collega’, is het afsluitende hoogtepunt.

De Gouden CateRingDe gouden ring voor ‘Beste locatie’ prijkt al een aantal dagen op de toonbank van de Limburgse kantine. Cateringmanager Agnes Hendriks van Limburg Catering kan haar geluk niet op. “We hebben gewonnen van de ruim vierhonderd teams die meededen. Dat wij deze prijs mee naar huis hebben mogen nemen is een enorm compliment.”

De cateringmanager is van mening dat de klantvriendelijkheid binnen haar team en de variatie aan producten ervoor gezorgd hebben dat Venlo de prijs in ontvangst heeft mogen nemen. “Iedere dag zien we medewerkers en studenten voorbijkomen die zeggen dat zij op ons gestemd hebben. Volgens hen is deze prijs ons gegund, dus dat zegt genoeg.” [Noëlle van den Berg]

Reageren kan hieronder. Eenmaal gepubliceerde reacties worden niet verwijderd

Dorien
2023
Het is jullie zo gegund, Heb als collega en klant geregeld met jullie te maken en petje af. Service staat bij jullie boven op de lijst. Ga zo door
Johan Wijnhoven
2023
Werkelijk een super cateringteam. Allen proficiat :-)
Bart Titulaer
2023
van harte gefeliciteerd ! De vriendelijke medewerkers hebben hier een belangrijke bijdrage aan geleverd. Ga zo door ! 👍
Danny Jonker
2023
Van harte gefeliciteerd met deze prijs! Ik kom graag bij jullie langs :).
Driessen
2023
Geweldig dat jullie gewonnen hebben,is jullie gegund.
Paula Loth
2023
Hartstikke van harte . Dik verdiend.
Dank voor je medewerking meedenken flexibiliteit
En de prettige samenwerking
Bij o.a.
-Global lounge events