maart

Extra nieuwsbrief Bron vanwege coronacrisis

Omdat er zoveel relevant coronanieuws is voor medewerkers en studenten van Fontys, brengt Bron vanaf nu op woensdag een extra nieuwsbrief uit. Daarin staat al het nieuws dat we in de eerste helft van de week hebben gepubliceerd.

Uiteraard brengen we op onze website zoals gebruikelijk elke dag meerdere malen nieuwe berichten. Ook blijven we de nieuwsbrief op vrijdag gewoon versturen. Maar gezien de hoeveelheid nieuws over alles wat met de coronapandemie te maken heeft, kan tijdelijk een extra nieuwsbrief geen kwaad.

Sterker nog: bij Bron denken we dat het voor veel mensen fijn is om af en toe wat extra nieuws te krijgen uit, over en/of voor Fontys. Toch zeker nu iedereen voor onbepaalde tijd verplicht aan huis gekluisterd is, en het in de loop van de komende tijd steeds lastiger zal zijn om het gemeenschapsgevoel van werk cq studie vast te houden.

Oproep!
De redactie van Bron wil ook van deze gelegenheid gebruik maken om een oproep te plaatsen. Ook voor ons als journalisten is het wat lastiger werken dan normaal: we kunnen het werk niet zoals gewoonlijk 'oprapen' op locatie. Daarom het verzoek: heb je tips, heb je een opmerkelijk verhaal, ben jij of ken jij iemand die geschikt is voor onze 'corona-series' die we komende weken gaan publiceren: laat het ons weten!

Je kunt ons mailen op bron@fontys.nl. Of laat een bericht achter onder dit artikel, hier op de website of op onze socialmediakanalen.

Jan Ligthart
hoofdredacteur Bron

Het bericht is verzonden, deze zal worden geplaatst na goedkeuring.
Ramon van de Laar
Beste Jan,

Wellicht kunnen wij je helpen aan een verhaal omdat wij nu een soort voorjaars schoonmaak i.v.m de sluiting aan het doen zijn op de locaties in Tilburg en Limburg.

Mocht je het iets vinden, dan ben ik bereikbaar op 0620007291
Marjolein Janssen
2020
Is het misschien een idee om Fontys Radio te maken?! Zo houden we de Fontys Community wat dichter bij elkaar. Interviews, verhalen, muziek, gezelligheid samen brengen.
Stephanie Corneille
2020
The gyms are closed but that doesn't stop our instructor JAYA.

Join her at https://youtu.be/oTMi-8W4zjo & https://youtu.be/oieK_jdfhcl

She'd love to receive your
Mirjam Baars
Beste collega,

Fijn dat jullie via Fontys Bron iedereen op de hoogte houden van de corona-perikelen.

Uit jullie oproep maak ik op dat jullie het fijn vinden als dingen die wellicht interessant zijn voor een nieuwsbrief aan jullie worden doorgegeven.

Bij Bedrijfskunde is vanmiddag een digitale kroeg opgericht door docent Bas Konemann. Deze kroeg verloopt via een kanaal binnen MS Teams en blijkt een bijzonder welkom initiatief te zijn.

Wellicht interessant voor jullie om iets mee te doen!

Groet,

Mirjam Baars