Tilburg,
oktober

Deel je IT-ervaringen voor gratis koffie

Op campus Stappegoor in Tilburg krijg je vandaag gratis koffie. Medewerkers van de Dienst IT zijn benieuwd naar jouw IT-beleving bij Fontys. De beloning voor het gesprekje van vijf minuten is een heerlijke Barista-koffie.

“Het is voor het eerst dat we dit doen”, zegt Marian van der Woert, projectleider Innovatie, Advies en Projecten. “We peilen regelmatig hoe medewerkers de IT-diensten ervaren, maar eigenlijk zijn de studenten onze grootste doelgroep.” Na campus Stappegoor komen op een later moment mogelijk ook de andere Fontys-locaties aan de beurt.

Gebouw gesloopt
In het algemeen zijn de studenten goed te spreken over de digitale middelen en IT-ondersteuning bij Fontys. “Hun constatering: het werkt, en daar gaat het om.” De meeste op- en aanmerkingen hebben betrekking op wifi en printen. Ook het gebruik van de audiovisuele middelen in de les wordt genoemd. Van der Woert: “Veel studenten vinden dat de apparatuur soms een tikkeltje verouderd is, of niet voldoende aanwezig.”

Soms gaat de feedback behoorlijk ver. “Volgens één student moet Gebouw P2 helemaal tegen de grond. Maar helaas, daar gaan we niet over.” [Frank van den Nieuwenhuijzen]

Medewerkers van de Dienst IT staan nog de hele dag op campus Stappegoor in Tilburg.