maart
2022

De hoogste tijd voor een zinnenprikkelend feest

Fontys bestaat 25 jaar en dus is het tijd voor een feestje. Of beter gezegd feest. Op 25 juni worden alle 5.000 medewerkers in Tilburg getrakteerd op “een beleving die de zintuigen zal prikkelen”.

Het duurt nog even voor het zover is, maar er is inmiddels een save the date uitgegaan en het draaiboek ligt klaar. Het jubileumfeest in De Spoorzone in Tilburg belooft een ware happening te worden.

Nicolette Koot, projectleider van het jubileumfeest, wil niet te veel verklappen, maar licht toch alvast een tipje van de sluier op. “We willen alle medewerkers verrassen. Het is de bedoeling dat de feestvierders van de ene verbazing in de andere vallen.” Nicolette Koot

Terugblikken en vooruitkijken
Het feest wordt volgens Koot een moment van terugblikken en vooruitkijken. “We hebben een programma samengesteld waar iedereen van kan genieten, jong en oud. Een feest waarbij verbinding centraal staat.”

Het jubileumfeest mag dan plaatsvinden in De Spoorzone, de plek waar elk jaar het Purple Festival wordt gehouden, een festival wordt het niet. “We hebben een hele brede doelgroep - alle Fontys-medewerkers zonder partners - en hebben daarom gekozen voor een breed aanbod aan entertainment.”

Uiteraard is er live muziek, zijn er foodcounters en foodtrucks en kan er gedanst worden, maar er is meer. Zo zijn er meerdere podia met entertainment en diverse bars waar geborreld kan worden.

Fontys-talenten
Het vermaak en het entertainment zal voornamelijk door Fontys-talenten worden geleverd, stelt Koot. “We hebben in de loop der jaren behoorlijk wat talenten opgeleid en afgeleverd. Het jubileumfeest is een mooi moment om dat nog eens extra voor het voetlicht te brengen.”

Voor de medewerkers die rustig willen bijpraten met collega’s is er een gezellige lounge waar je ook kunt tafelen. En ook aan de mensen die van een beetje spanning houden, is gedacht. Al wil Koot nog niet verklappen hoe.

Prachtig sluitstuk
Koot hoopt op een spetterend feest. “Het moet een prachtig sluitstuk worden van een bijzonder jubileumjaar. Een avond vol ontmoetingen en vermaak waar nog lang over nagepraat wordt bij de koffieautomaat.”

Komende maanden geeft de organisatie druppelsgewijs meer prijs. Zo wordt eind maart een deel van de line-up bekend gemaakt en volgt half april meer praktische informatie. Van 4 april tot 6 juni kunnen alle medewerkers zich aanmelden voor het feest. Een link hiervoor wordt begin april verzonden. [Ivo van der Hoeven

Maria Loohuis
May
2022
Ik vind 25 jaar Fontys echt een mijlpaal om bij stil te staan! Ook een aanleiding voor een groot feest! Helemaal mee eens!
Maar ik hoef helemaal niet vermaakt te worden. Mooie (korte) toespraak, mooi (kort en goed) concert en vervolgens aan de borrel en eventueel op afstand (zonder dat de borrelaars er last van hebben) lekker uit je dak gaan op goeie muziek zou ik dan zeggen!
Gegarandeerd geslaagd feest.
O ja en de tickets: hoe zit dat met tickets die tot 7 juni beschikbaar zijn?
Nicole Dillisse
Dag,
Ik werk bij Fontys CE in Eindhoven. Ik zag pas net de mail waarin staat dat we tickets kunnen bestellen voor het feest 25 juni. Heel jammer dat er geen kaarten meer zijn? Terwijl in de mail vanuit het college van bestuur staat dat er nog wel kaarten zijn.... hoe kom ik aan een kaart? Groet, Nicole
Marcel Van den Heuvel
2022
Wederom een activiteit zonder partner?
Dat was vroeger anders. Herinner me o.a. het vorige jubileum in Den Bosch (met o.a. Ilse de Lange) waar erg groots werd uitgepakt. Wat mij betreft dan liever wat kleiner met de mogelijkheid om kennis te maken met elkaars partners zodat we weer wat meer betrokken raken bij elkaars persoonlijke leven ipv alleen maar over werk te praten.
Isabelle
2022
Toch een beetje cru; bij FLOT wordt er onwijs bezuinigd waarbij sommige vakgroepen waarschijnlijk collega's kwijtraken, maar tegelijkertijd wordt er een gigafeest georganiseerd.
Het lijkt me echt fijn en ook belangrijk om weer de verbinding met collega's te voelen na twee gekke jaren, maar dit is misschien wat buitensporig?
Tini Mulders
2022
Daar gaan we naar uitkijken, met z'n allen...!!