Venlo,
augustus

De 57 nationaliteiten van Venlo

In Venlo studeert een groot aantal internationale studenten. Er lopen maar liefst 57 nationaliteiten rond. In het Bron Magazine, editie Limburg, zette Bron de vlaggen van de landen waar deze studenten vandaan komen op een rijtje. Wie kent de meeste vlaggen?

Dit is de 'uitslag':

Van boven naar beneden kolom 1:
Albanië, Egypte, Iran, Oman, Slowakije, Taïwan, Denemarken, Zimbabwe

Kolom 2:
Armenië, Estland, Italië, Marokko, Portugal, Trinidad en Tobago, Duitsland, Pakistan

Kolom 3:
België, Finland, Kameroen, Zwitserland, Roemenië, Tsjechië, India, Spanje

Kolom 4:
Bulgarije, Frankrijk, Kazachstan, Nigeria, Rusland, Turkije, Indonesië, Syrië

Kolom 5:
China, Ghana, Kenia, Noorwegen, Servië, Verenigde Staen, Litouwen, Letland

Kolom 6:
Cyprus, Griekenland, Kosovo, Oekraïne, Sierra Leone, Verenigd Koninkrijk, Zuid-Afrika, Zambia

Kolom 7:
De Filipijnen, Hongarije, Kroatië, Luxemburg, Polen, Vietnam, Zweden, Oostenrijk

De 57ste is Nederland (staat niet op de foto).

Bron Magazine
Alle eerstejaars van Fontys in Noord-Brabant en Limburg hebben dit jaar Bron Magazine ontvangen. Er zijn drie edities: Eindhoven, Tilburg en Limburg (Sittard/Venlo).

Youssra
Goedenmiddag,

Ik rijd regelmatig fontys voorbij en vraag me iedere keer opnieuw weer af waarom de marokaanse vlag er niet tussen hangt. Fontys heeft ook studenten met de marokaanse nationaliteit..